Un vehicul oprit reprezintă o pierdere de profit

Opririle neprogramate generează costuri şi vă împiedică să vă îndepliniţi angajamentele faţă de clienţi.

La IVECO, facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca vehiculul dumneavoastră să fie mereu funcţional şi disponibil oricând aveţi nevoie de el. În acest scop, am dezvoltat un set excelent de servicii, toate axate pe reducerea timpilor de nefuncţionare neplanificaţi, pentru a maximiza  timpul de funcţionare.

Datorită colaborării noastre cu reţeaua de dealeri IVECO şi a serviciilor de telematică, suntem în măsură să oferim monitorizarea în timp real a vehiculului şi diagnosticarea de la distanţă. În plus, pe baza condiţiilor actuale de utilizare şi a stării vehiculului, putem oferi sfaturi privind intervenţiile planificate pentru a evita opririle neplanificate la atelier.

Toate acestea au ca rezultat o disponibilitate maximă a vehiculului, economii de timp şi de bani pentru afacerea dumneavoastră, o productivitate sporită şi un succes mai mare.

Gestionarea şi monitorizarea timpului de funcţionare

Rentabilitatea şi succesul afacerii dumneavoastră depind de operaţionalatea vehiculului dumneavoastră. IVECO a dezvoltat servicii care vizează maximizarea disponibilităţii vehiculelor prin evitarea timpilor de staţionare neplanificaţi, ceea ce duce la pierderi de venituri şi la costuri suplimentare pentru afacerea dumneavoastră.

IVECO Connectivity Box şi IVECO Uptime Monitoring System
Vehiculele dvs. echipate cu Connectivity Box activ trimit în permanenţă date către IVECO Uptime Monitoring System, care analizează în timp real starea vehiculelor dvs. şi a unora dintre componentele acestora, cum ar fi bateria, filtrele, plăcuţele de frână şi sistemul de frânare. În cazul în care sunt detectate anomalii, o alertă proactivă este trimisă către Centrul pentru clienţi IVECO Uptime, care ia măsurile adecvate pentru a preveni o posibilă defecţiune.

IVECO Customer Uptime Center şi reţeaua de service IVECO
În prezenţa unei anomalii care s-ar putea transforma într-o oprire neprogramată, IVECO Customer Uptime Centre contactează proactiv cel mai apropiat centru de service IVECO, care vă va informa cu privire la eventuala necesitate de a programa o oprire pentru a evita o defecţiune.

Pentru ca alertele proactive să fie şi mai precise, cu acordul dumneavoastră, IVECO Service Center se poate conecta de la distanţă la vehiculul dumneavoastră pentru a prelua informaţii suplimentare despre probleme, pentru a pregăti în avans piesele de schimb şi uneltele necesare, reducând astfel timpii de oprire la atelier.

IVECO Customer Uptime Center are sediul la Torino. O echipă de 80 de operatori garantează un răspuns imediat în 10 limbi şi va comunica cu dumneavoastră şi cu Centrele de service IVECO, eliminând orice bariere lingvistice.

Datorită serviciului nostru de gestionare şi monitorizare a vehiculelor, am reuşit să reducem până acum cu 20% timpii de nefuncţionare neprevăzuţi.

Weniger anzeigen

Asistenţă la distanţă IVECO

O problemă a vehiculului care vă opreşte activitatea determină o pierdere de timp şi de oportunităţi de afaceri.
Asistenţa la distanţă IVECO elimină necesitatea de a efectua diagnoze în atelier, reducând astfel timpii de imobilizare şi făcând gestionarea reparaţiilor mai eficientă.
Serviciul de asistenţă la distanţă RAS şi funcţionalitatea Over-the-Air permit chiar depanarea la distanţă pentru reluarea rapidă a activităţii.

Diagnosticarea la distanţă pentru reducerea timpului de reparaţii

Asistenţa la distanţă IVECO permite centrelor de service IVECO să se conecteze de la distanţă la vehiculul dumneavoastră pentru a verifica istoricul defecţiunilor, a monitoriza parametrii vehiculului, a modifica configuraţiile şi a efectua actualizări de software ale unităţii de control prin intermediul opţiunii Over-The-Air.

Cu consimţământul dumneavoastră, personalul de service sau tehnicianul de la Centrul de service IVECO va utiliza un cod PIN specific pentru fiecare sesiune RAS pentru a se conecta la vehicul şi pentru a rezolva orice problemă în mod automat, pentru o revenire rapidă la drum.
În plus, Serviciul de asistenţă la distanţă (RAS) permite tehnicianului din cadrul Centrului de Service IVECO să pregătească în avans piesele de schimb şi uneltele necesare pentru reparaţie, reducând la minimum timpul de oprire în atelierul dumneavoastră, pe cât posibil.

Weniger anzeigen

IVECO Over-the-Air

Deplasarea la atelier pentru a actualiza software-ul vehiculului necesită timp şi poate duce la reducerea productivităţii. Noul serviciu IVECO Over-the-Air vă permite să vă actualizaţi software-ul vehiculului dumneavoastră în mod independent şi când vă convine. Această soluţie economiseşte timp şi vă asigură că vehiculul dvs. este actualizat în mod constant şi foarte performant, fără a fi nevoie de opriri la atelier.

Actualizarea software-ului vehiculelor 

IVECO Over-the-Air vă ajută să vă menţineţi flota eficientă şi productivă. Această funcţie, disponibilă pe toate vehiculele DAILY şi pe gama IVECO WAY echipate cu Connectivity Box activ, este uşor de utilizat şi permite actualizări rapide ale software-ului fără a fi nevoie să mergeţi la atelier. Actualizarea poate fi descărcată şi instalată oriunde, oricând, şi durează doar câteva minute, atât timp cât vehiculul este parcat în siguranţă.

Pentru a primi comunicarea unei actualizări disponibile, trebuie să fiţi înregistrat cu un cont IVECO ON conectat la vehiculele dumneavoastră, iar pentru a o instala, puteţi utiliza sistemul de infotainment sau aplicaţia IVECO Easy App.

Weniger anzeigen

Asistenţă Non-Stop

Asistenţă eficientă este importantă pentru a maximiza disponibilitatea vehiculului dumneavoastră şi pentru a asigura continuitatea activităţii dumneavoastră. IVECO vă ajută prin furnizarea rapidă de soluţii pentru a vă menţine vehiculele în stare de funcţionare. IVECO Customer Uptime Center este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, oferind asistenţă în 36 de ţări europene.

Asistenţă Non-Stop
Întotdeauna alături de dumneavoastră, 24/7

3 MODALITĂŢI DE A CONTACTA SERVICIUL DE ASISTENŢĂ NON-STOP

În cazul unei defecţiuni, puteţi contacta serviciul de asistenţă IVECO Non-Stop în trei moduri:

  • prin apelarea numărului gratuit 0213104545.
  • prin transmiterea locaţiei vehiculului cu un simplu clic, utilizând sistemul telematic de la bordul vehiculului
  • prin utilizarea aplicaţiei IVECO Non-Stop: asistenţa este întotdeauna la îndemână.

IVECO Customer Uptime Centre
Serviciul de asistenţă Non-Stop este asigurat de o echipă de 80 de operatori care pot oferi un răspuns imediat în 24 de limbi, eliminând barierele lingvistice şi comunicând cu dumneavoastră şi cu centrele de service IVECO.  IVECO Customer Uptime Center activează cel mai apropiat centru de service IVECO de locul unde s-a produs defecţiunea. Pe parcursul procedurii de asistenţă, Customer Uptime Center vă informează cu privire la progresul înregistrat şi se asigură că vehiculul dumneavoastră revine în uz cât mai repede posibil.

APLICAŢIA IVECO NON-STOP
Aplicaţia IVECO Non-Stop poate fi utilizată nu numai în caz de urgenţă, ci şi pentru a rezerva servicii de reparaţii ale vehiculului. Trebuie doar să selectaţi ora şi locul, iar aplicaţia va confirma rezervarea.

Weniger anzeigen

IVECO TOPCARE

Pentru a vă gestiona afacerea, vă aşteptaţi ca vehiculul să fie întotdeauna disponibil atunci când aveţi nevoie de el. Dar ştiţi, de asemenea, că, dacă lucraţi intensiv, pot apărea evenimente neaşteptate. Iar atunci când se întâmplă, aveţi nevoie ca situaţia să fie rezolvată rapid.

Prioritatea IVECO este de a vă oferi siguranţă, asigurându-vă că, în cazul unor evenimente neaşteptate, ne vom mobiliza imediat pentru a vă asigura că vă veţi întoarce la drum cât mai repede posibil, având grijă de cele mai importante două resurse: şoferul şi vehiculul dumneavoastră.

IVECO TOPCARE este un serviciu de asistenţă premium pentru vehiculele echipate cu Connectivity Box, disponibil pentru întreaga gamă IVECO WAY, care oferă asistenţă vehiculului şi şoferului dumneavoastră în cazul unor intervenţii de întreţinere neplanificate.

Serviciul nostru premium pentru liniştea clienţilor.

IVECO TOPCARE este un serviciu preferenţial de întreţinere şi ospitalitate. Acesta necesită un Connectivity Box activ şi un sistem de geofencing*.


CULOAR PRIORITAR
După ce intraţi într-unul dintre atelierele noastre, datorită sistemului de geofencing, Centrul IVECO Customer Uptime va primi o alertă imediată pentru a prioritiza rezolvarea defecţiunii vehiculului dumneavoastră. IVECO Customer Uptime Center este conectat direct la o reţea de peste 1.600 de centre de service IVECO din întreaga Europă, capabile să rezolve problemele 24 de ore pe zi.

Alerta iniţiază automat un proces de furnizare a pieselor de schimb şi de activare a experţilor calificaţi în domenii de diagnosticare, care vor lucra pentru a scurta timpul de nefuncţionare a vehiculului. În plus, veţi primi actualizări constante cu privire la stadiul reparaţiei.


OSPITALITATE
În cazul în care reparaţia ar trebui să dureze mai mult decât era prevăzut în timp ce sunteţi plecat de acasă, ne vom ocupa de tot, oferindu-vă posibilitatea de a vă odihni în condiţii de confort maxim datorită unei game de servicii de ospitalitate (hotel, masă, transport, asistenţă medicală şi parcare). Asistenţa medicală este, de asemenea, disponibilă în caz de boală neserioasă a şoferului.

* TOPCARE este disponibil pentru camioanele echipate cu Connectivity Box şi cu o declaraţie de acceptare a  conectivităţii semnate şi este legat de pachetele Elements M&R 2XL şi 3XL timp de 3 ani.

Weniger anzeigen

ELEMENTS Întreţinere & Reparaţii

Protejaţi valoarea şi performanţa vehiculelor dvs. şi productivitatea afacerii dvs. cu planurile noastre de Întreţinere şi Reparaţii.

Combinaţi Elements pentru a construi un contract adaptat nevoilor dumneavoastră!


WARTUNG
Wartung, Schmierung, Öl- und Flüssigkeitswechsel gemäß den Angaben im Handbuch "Gebrauch und Wartung". 

ANTRIEB
Reparaturen an Motor, Einspritzanlage, Getriebe, Antriebswelle und Achsen. 

SONSTIGE REPARATUREN
Alle Reparaturen, die nicht am Antriebsstrang durchgeführt werden, wie z. B. elektrische Anlagen und Steuergeräte.

BREMSEN UND KUPPLUNGEN
Kupplung, Bremsbeläge, Bremsscheiben, Trommeln, Bremsdichtungen für Trommelbremsen. 

Weniger anzeigen

Garanţie extinsă

Componentele critice nu vor mai fi o sursă de îngrijorare. IVECO oferă un serviciu de garanţie extinsă care include elementele Driveline, Driveline Plus şi Full Repair, pe care le puteţi alege modular, în funcţie de nevoile dumneavoastră personale.

Garanţie extinsă
Cu serviciul de garanţie extinsă aveţi dreptul şi la asistenţă rutieră 24 de ore din 24. Contactaţi dealerul local pentru a afla mai multe despre serviciile disponibile pentru vehiculul dvs. şi alegeţi contractul perfect pentru afacerea dvs.

Weniger anzeigen